Festival
Daft Punk är tillbaka 2013
Publicerad: 19 december 2011 av Redaktionen @ Festivalrykten
En amerikansk radiokanal spred tidigare idag rykten om Daft Punks återkomst, och utannonserade samtidigt en spelning på den amerikanska festivalen Burning Man. Den franska duon har i vad som känns som evigheter hållit sig undan från omvärlden, och många anade att det var payback-time för den inställda spelningen 2009. Så är dock inte fallet, trots att dessa uppgifter spreds via en amerikansk radiokanal.
Daft Punks management gick senare ut och dementerade dessa uppgifter och meddelade samtidigt att Daft Punk kommer vara tillbaka på vägarna 2013. Om man kan räkna med ett nytt album eller en världsturné är oklart, kanske får vi både och. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men nu är det väl ändå dags?
