
Nyhet
Jamiroquai teasar ny musik
Publicerad: 16 januari 2017 av Filip Hiltmann
Har vaknat till liv.
De brittiska öarnas i särklass funkigaste band, Jamiroquai som leds av den oförutsägbare Jay Kay, ser ut att vara tillbaka. Bandet har inte släppt ny musik sedan 2011 och inte turnerat 2014, men i en ny video som bandet har postat på sociala medier ser det ut som att en återkomst är i verket. Bandet har tidigare sagt att de skulle släppa nytt 2017, och mycket talar alltså för att så även är fallet. En möjlig titel på det kommande albumet är Automation som har hashtaggats i videon och redan skrivits in på Wikipedia. Vi får se om den står sig.