Nyhet

Jawbreaker återförenas för spelning

Publicerad: 19 april 2017 av Filip Hiltmann

Riot Fest får finbesök.

Punkbandet Jawbreaker bildades 1986 och har inte stått på scen tillsammans sedan 1996. Nu meddelar Riot Fest att det ikoniska bandet kommer att återförenas för en exklusiv spelning på festivalen Riot Fest i Chicago i september. Spelningen kommer att vara det enda bandet gör tillsammans enligt Pitchfork, men vem vet vilka känslor som sätts igång efter ett sådant framträdande.

Riot Fest går av stapeln mellan 15-17 i Chicago, och spelar gör även Nine Inch Nails, Queens of the Stone Age och M.I.A.

Missa inga musiknyheter

Få exklusiva intervjuer, festivalnytt och koll på de stora släppen. Vi ger dig musiken, direkt i inkorgen.