Nyhet

Minus the Bear splittras

Publicerad: 17 juli 2018 av Hugo Gerlach

Släpper en sista EP.

Seattle-rockarna Minus the Bear berättar i ett pressmeddelande att de kommer att splittras i vinter. Bandet grundades 2001 och har sedan dess släppt sex album, där Planet of Ice från 2007 och Menos el Oso lyser starkast. Förutom en sista turné (endast i Nordamerika) släpper bandet också en sista EP. Fair Enough kommer 19 oktober på Suicide Squeeze. Läs bandets uttalande här och lyssna på huvudsingeln nedan.

Missa inga musiknyheter

Få exklusiva intervjuer, festivalnytt och koll på de stora släppen. Vi ger dig musiken, direkt i inkorgen.