Festival
Babyshambles
Publicerad: 11 juli 2010 av Redaktionen @ Festivalrykten
Kommer de eller kommer de inte ? Många är ni som oroat sig över Babyshambles spelning på Arvika, och visst det har funnits anledningar att oroa sig, nu finns det dock till allas stora förvåning positiva nyheter. Babyshambles lirade idag på T in The Park. Det känns både glädjande och lättande. De spelade även en ny låt Fireman, så nu är mina förhoppningar inför Arvika ännu större. Jag tror de enbart hade 60 minuter på T in The Park, och jag hoppas de lirar hela 75 minuter på Arvika och att vi får några Libertines klassiker.
Det här var dagens setlist:
’Delivery’
’Carry On Up The Morning’
’I Wish’
’Pipedown’
’The She Goes (A Little Heartache)’
’Back From The Dead’
’Fireman’
’French Dog Blues’
’Side Of The Road’
’Albion’
’What Katy Did’
’Fuck Forever’
Vilka låtar vill du höra på Arvika?
