Festival

Tips: The New Division

Publicerad: 6 december 2011 av Redaktionen @ Festivalrykten

Nästa år kommer börja på bästa sätt. The New Division släpper nytt den 25 januari, och vi kan knappt vänta. För dig som gillar Joy Division, New Order, Depeche Mode och Editors är det här ett måste. Memento är pulserande gothindie när den är som bäst.

http://www.youtube.com/watch?v=O3L5PNHWBfs

Missa inga musiknyheter

Få exklusiva intervjuer, festivalnytt och koll på de stora släppen. Vi ger dig musiken, direkt i inkorgen.

http://www.youtube.com/watch?v=m8vUFfp7ODU&feature=related