Nyhet
The Embassy släpper ny musik
Publicerad: 20 april 2017 av Redaktionen @ Festivalrykten
Sveriges finaste popkonnässörer är tillbaka.
The Embassy bröt långvarig tystnad när de gjorde ett par framträdanden under förra året, bland annat blev det en fullpackad omtalad spelning i Växthusbaren på Taverna Brillo i Stockholm. Men det var kanske inte någon tillfällighet, nu avslöjar popduon att ny musik är runt hörnet.
På Facebook meddelar de att en fyrspårig EP är på ingång och senast The Embassy släppte musik var i och med albumet Sweet Sensation från 2013.